14 Haz 2016

Ramazanda izlenilesi kore dizi önerileri


Ramazanda zaman geçmek bilmezken evde sıkıntıdan patlarken benim gibi zamanı dizilerle geçirenler bu yazımm ^) Bana göre ağır dizilerdense romantik komedi türündekiler daha iyi şeker tadında diziler var umarım beğenirsinizz ^)



FLOWER BOY NEXT DOOR


Yaşadığı kötü deneyimden sonra 3 yıl boyunca dairesinden sadece ihtiyaçlarını karşılamak için dışarı çıkan Go dok mi karşı apartmanındaki doktoru her sabah izler ve platonik aşıktır. Doktor bundan haberi yoktur ama kuzeni Enrique daha geldiği ilk günden bu durumun farkına varır ve anlamaya çalışır. Tabii çıkan sonuç ilginçtir ve bunu çözmek için İspanya ya dönmeme kararı alır. Go dok'u tanıdıkça işler bambaşka bi hal alır.

OH MY VENUS




Kim Young-Ho Hollywood yıldızları için kişisel antrenörlük yapmaktadır. Varlıklı bir aileden gelmiş olmasına rağmen çocukluk yıllarında büyük bir sakatlık geçirmiştir ve tüm zorlukları tek başına atlatmıştır. Kang Joo-Eun  gençlik yıllarında güzelliği ile nam salmıştır. Şimdiyse 33 yaşında bir avukattır. O zamandan beri epey kilo almıştır. Erkek arkadaşı tarafından terk edilmiştir İntikam ve sağlık sorunları nedeniyle kilo vermek için Kim Young-Ho'yu tutar. Kang Joo-Eun'un fiziksel görünümünü değiştirmek için çalışırlarken birbirlerinin manevi yaralarını da iyileştireceklerdir. 




Bir sabah uyanıyorsunuz ve exo kapı komşunuz kafaları yeriz :)
Chanyeol dedesinin ona verdiği kolyeyi kırınca şansının kaybolduğuna ve grubun başına gelen şanssızlıklardan kendisini suçlar ve eski evine dönüp kolyenin diğer eşini bulmaya çalışır ama bu sırada çok farklı şeylerle karşılaşacak ve çocukluk aşkını bulacak



Dizi kayıp olan bi gecenin ardından olan çocuk ve olaylar karşısında gelişen çok güçlü bi aşkı anlatmaktadır. İzlediğim en efsane dizilerden birisi ^)

Zengin varislerin arkadaşlık ve aşk hayatlarını konu alacak, varislerin fakir bir aileden gelen Cha Eun Sang'a ( Park Shin Hye ) aşık olmalarının etrafında dönecek

SASSY GO GO




Dizi, lisedeki bir amigo takımındaki öğrencilerin etrafında dönmektedir. Burada, arkadaşlığın ve aşkın yanı sıra rekabeti körükleyen sert bir eğitim vardır.







Bana göre seven ne yapmaz sözünün karşılığı ve kadın dediğin ağırdan alır erkek onun peşinden koşar sözüne tepki olarak doğmuş bi kız hani bi erkeğe anca bu kadar aşık oluna bilir gözünde öyle bi büyütmüşki kendini bile göremiyo çok saf ve temiz bi aşkı var Dokgo Ma-Te ise aslında çok düşünceli ve duygusal ama bu duyguları bastırmak için yapmadığı kalmayacak gerçektede vardır böle insanlar ne kadar acımasız ve kalpsiz gözükmeye çalışsada içlerinde herkesten daha duygusal bi adam birde zavallı yan rolümüz Choi david'imiz var o kadar temiz kalpli ve dizinin sonuna kadar aslında buda çok seviyo demekten kendimi alamadığım bi adamdır kendisi bi nevi dizi sonuna kadar kızın ruh ikizi diebilirim neyse yine şiddetle tavsiye ettiğim bi dizi izlerken çok eğleneceksiniz  :) 

ONE MORE HAPPY ENDING



Hep yanlış kişilere denk gelmiş yalnızlığın dibi olmuş insanlar doğruyu bulunca ne yapmalı sorusuna cvp bi konu. Bir erkek ne kadar güzel sevebilir desek oskarı bu adam almalı sırf başrol değil yan rollerde çok tatlıydı pek spoiler vermek istemiyorum o yüzden izleyip görün izlenilesi bir film umarım sizde beğenirsiniz




Güç ve hırsın insanların gözünü canavar gibi bürüdüğü bir dönemde asil bir aile inanılmaz bir komplonun kurbanı olur. Ailenin kızı Yang Sun erkek kılığına girerek kitap satıcılığı yapmaya başlar. Yine günün geceye devrildiği bir günde Yang Sun yaşına göre oldukça entelektüel kişiliğe sahip bir adam ile rastlaşır.Siyaseti yönlendiren asiller arasında çekişmeler yaşanmakta bu da halkı ister istemez rahatsız etmektedir. Gece vakti yaşanan bazı olaylar da halk arasında kulaktan kulağa dolaşan bir hikayenin doğmasına neden olur. Saray otoritesinin sarsılmaması için bu olaylara vahşi hayvanların sebebiyet verdiğini söyler ancak kötülüğün en büyüğü sarayın içine kadar girmiştir.
























Hyun wook şirket başkanının oğlu ve söz yazarıdır. aynı şirkette çalıştığı kız arkadaşını kaza sonucu kaybeder ve bu durumdan kendisini suçlayarak herşeyi bırakıp uzak bir yerde yaşamaya başlar. Kız arkadaşından kalan telefon çalar kız kardeşi Se na zor durumda olduğunu ve ablası varmış gibi ona içini döker bunu duyan Hyun wook Se na yı aramaya başlar ve zamanla olay bambaşka bi hal alır
İmkansız aşk varmıdır yada bu kılıfla biten aşk gerçekmidir?



 jeong joo kimsesiz büyümüştür ve annesini bulma umuduyla 
Baek Gun Woo'nun yanına gelir ve ikiz olduklarını iddia eder kısa sürede gerçek olmadığı anlaşılınca umudunu keser ama 1 günde olsa görünce gun woo ya aşık olur zaman geçer ikiside büyüdükten sonra kadar kızımızı jeju adasına çeker ve baek gun woo 'da orda restoran sahibidir.
kızımızın başına gelen talihsiz olaylar sonrası ve gun woo'nun kızımızı yanlış anlaması sonucu birbirlerine yardım ederler sonunda warm and cozy, jeju adasından ve birbirlerinden vazgeçemezler



moo-gak barkod cinayet davasına katılmak için kendi sorumluluğunda olmayan suçluları yakalamaya çalışmaktadır ve oh cho rim ile karşılaşır koku alma duyusu sayesinde suçluyu yakalamasına yardımcı olur.
ikisi bu anlaşma sayesinde yakınlaşır ve cinayet davasına bi yenisi eklenince oh cho rim davaya gizliden katılır bu sırada kwon jae hee ile tanışır popüler bi aşçı olduğu için onun yemeklerinden tadar ve yardımcı olur bu sırada moo-gak ile cinayet çözülmeye çalışırken yakınlaşır ve sevgili olurlar.
ve bi şekilde moo-gak'ın kardeşinin yanışlıkla ve oh-cho rim yerine öldürüldüğü ortaya çıkar katil ise hiçte uzakta değildir..


Bütün bu karakterlerin oluşumu Oh Ri-Jin ismindeki kız yüzündendir. Cha Do Hyun'un üvey annesinin kızıdır. Babası kendi çocuğu olmadığı için ona karşı şiddet uyguluyordur. Cha Do Hyun ne zaman hata yapsa ona kızıp vurmak yerine Oh Ri-Jin'i cezalandırıyordur. Babasının yaptıkları dayanılamaz safhaya gelince Cha Do Hyun'un Shin Se Gi karakteri ortaya çıkar. İlk defa 7 yaşındayken. Daha sonra da diğer karakterler onu takip eder.


400 yıl önce joseon döneminde uzaydan dünyayı araştırmak üzere gelmiş ve bir kaza nedeni ile günümüze kadar yaşamak zorunda kalmış olan uzaylıdır. Kendi halinde yaşarken esas kızımızyan dairesine taşınır ve Do Min Joon'un hayatı bir anda alt üst oluverir. Sessiz sakin yaşamı, kendi halindeki düzeni bozulur.  Uzaylının yan dairesindeki Hallyu starı aynı zamanda üniversitede öğrencisi çıkar.  Bu da yetmez 400 yıl önce Joseon döneminde kurtardığı, dahası 12 yıl önce koca bi kamyonun önünden hayatını kurtardığı ve günümüzde yine kurtardığı kız aynı kızdır. Tesadüf mü ? Kader mi ? Kaderin cilvesi mi ? Ne dersiniz ?


Taeyang Anonim Şirketi Güney Kore'nin en büyük holdinglerindendir. Taeyang'ı yöneten aile 100 yıldır bir lanet altındadır. Ailenin ilk oğlunun ilk gelini öldüğünde lanet başlamıştır. Bu şartlar altında komplolar her tarafa yayıldığı sırada peri masalı gibi bir aşk meydana gelir. 

BLADE MAN 



Kalbi kırık bir adamla ona yardım etmeye çalışan bir kadının hikayesini anlatmaktadır. Joo Hong-Bin bir oyun şirketinin CEO'sudur ve her şeye sahiptir. O yetenekli, zengin ve iyi bir görünüme sahiptir. Ancak bu mükemmel adam bir şeyden yoksundur. O çok hırçındır. Gezegendeki en kötü adam! Bir gün, bu kibirli adam bir canavara dönüşür. Yağmur yağdığında öfkelenir ve vücudundan bazı bıçaklar çıkar. Dahası, Se-Dong (Shin Se-Kyung), parlak kişiliğe sahip bir kadın ve Chang (Jung Yoo-Geun), onun ilk aşkının oğlu kafasının karışmasına neden olurlar

TO THE BEAUTIFUL YOU



Bir gün televizyonda atletizm yarışması görür ve yüksek atlama yarışmacılarından biri olan kang tae joona aşık olur  idolü olarak belirler ve hayallerinin peşinden gitmeye karar verir vee başrol kızımız aşkı için herşeyi göze alıp kılık değiştirerek erkek lisesine gider 


PLAYFUL KISS 



Oh Ha Ni, mükemmelliyetçi Baek Seung Jo'ya aşık olan beceriksiz bir öğrencidir. Bununla birlikte, Seung Jo ona karşı kayıtsızdır ve aşkını ret eder.  Ha Ni'nin evi çökünce, o ve babası, eski bir arkadaşının evine taşınır. Babasının arkadaşının oğlu Seung Jo'dan başkası değildir ve Ha Ni sevdiği erkeğin yanında olma fırsatını elde etmiştir.

BLOOD




Blood; iyilik ve kötülük arasında kalmış vampir bir doktoru ve ölümsüz bir aşkı konu alıyor. 


16 yorum:

  1. Oh oh ne güzel, hazır listem oldu :) Eline sağlık canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım beğenmene sevindimm ❤❤

      Sil
  2. alt yazılı izlemeyi sevmiyorum ama 2-3 kere kore dizisi izledim ve güzeldi hepsi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziler genel olarak güzel alt yazı bir zamandan sonra rahatsız etmez canım alışırsın :)

      Sil
  3. Ne izlesem diye düşünüyodum bu liste süper oldu teşekkürler yazı için ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canım sevgiler.. :)

      Sil
  4. Heey, ramazana özel dizi önerileri harika bir fikirmiş tebrik ederim :D
    Sevgili ruh ikizim Kore Fenomeni başlatacak bize, benim minik uyuduğunda ;)
    Profilinde kendimi gördüm :) Ben de oğlum da ikizleriz!!!!
    Umarım hayallerinin en azından bir kısmını (eminim ki gırladır) gerçekleştirebilirsin ;)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğenmene sevindimm :)
      bir ikizleri sadece başka bir ikizler anlayabilir umarım hayallerimiz gerçek olur gerçi çoğu gerçek dışı ama bambaşka bir hayat gibi hayal kurmak gerçekleştirmeye çalışmak çok güzel :)
      güzel dileklerin ve temiz kalbin için teşekkürler ^)

      Sil
  5. The Heirs beklentimi karşılayamamıştı :/ Exo ♥ :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. city hunter'dan sonra bende öyle düşünmüştüm.. exo sever olarak bayılmıştım :)

      Sil
  6. Sadece Scholar who walks the night, Blood ve Flower Boy Next Door'u izlememiştim.. Ama çok sağlam bir liste olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım onlarıda izlemeni tavsiye ederim ^^)

      Sil
  7. The heirs nasil?:)

    YanıtlaSil
  8. Gif hangi diziye ait acaba?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...