10 Haz 2016

scholar who walks the night konusu


Adı: The Scholar Who Walks at Night/ The Night Scholar  
Korece adı: Bameul Geotneun Sunbi  
Tür: Tarihi, fantastik, romantik  
Bölüm sayısı: 20  

OYUNCULAR
Lee Jun-Ki - Kim Sung-Yeol
Lee Yoo-Bi - Jo Yang-Sun
Lee Soo-Hyuk - Vampir Gwi
Shim Chang-Min - Prens Lee-Yoon
Kim So-Eun - Choi Hye-Ryeong, Lee Myung-Hee
Jang Hee-Jin - Soo-Hyang



sizde benim gibi fantastik filmleri seviyorsanız kesinlikle izlemelisiniz dönem dizilerini fazla izlemek istemezdim ama resmen o tür arar oldum kesinlikle sıkmayan bi konusu var her karakter ayrı hoşuma gitti özellikle Gwi ye karşı ciddi düşündüm 2. rol sendromuna yakalanıyorum diye düşünmedim değil :) eminim sizde çok seveceksiniz





KONUSU

Güç ve hırsın insanların gözünü canavar gibi bürüdüğü bir dönemde asil bir aile inanılmaz bir komplonun kurbanı olur. Ailenin kızı Yang Sun erkek kılığına girerek kitap satıcılığı yapmaya başlar. Yine günün geceye devrildiği bir günde Yang Sun yaşına göre oldukça entelektüel kişiliğe sahip bir adam ile rastlaşır. Lakin devir iyi bir devir değildir.Siyaseti yönlendiren asiller arasında çekişmeler yaşanmakta bu da halkı ister istemez rahatsız etmektedir. Gece vakti yaşanan bazı olaylar da halk arasında kulaktan kulağa dolaşan bir hikayenin doğmasına neden olur. Saray otoritesinin sarsılmaması için bu olaylara vahşi hayvanların sebebiyet verdiğini söyler ancak kötülüğün en büyüğü sarayın içine kadar girmiştir. (yeppuda'dan alıntıdır)

12 yorum:

  1. Sadece iki ayda 15 tane Kore dizisi izlediysem bunu da izlerim ki :)) gerçekten bağımlılık yapıyor önceden yok filan derdim bi başladım hemencik bitiyor artık bitmiş dizileri izliyorum yoksa çeviri beklemek sıkıntı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece ben böyleyim sanırdım ama yalnız değilmişim :)
      o kadar hızlı bitiriyorum ki çeviriler tamamlanmadan başlayamıyorum eskilerden aramaya başlıyorum bir yeni bir eski derken bitiriyorum :)

      Sil
  2. Ben zaten takip ediyormuşum seni yahu :)
    Bu diziyi merak ediyordum aslında, tarihi dizileri pek sevmiyordum da Jackpot sayesinde sevmeye başladım :)
    Listemdeki diziler biraz azalsın bunu da alayım listeye, önerin için teşekkürler^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynen tarihi dizi izlemezdim ama kesinlikle düşüncen değişir güzel bir dizi beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. Ben de takipteyim ki elif 😂😂😂 ama sen yoktun galiba pek? Gerçi ben de eskisi gibi geçinemiyorum ama neyse. ..
    İzledim ben bu diziyi, fantastik severim, vampir de varsa tam benlik ama ilk kez kore vampirleri izledim, vasat geldi abd yapımlardan sonra vampirlerin özellikleri açısından yani ya değilse kurgu güzel 😉
    Güzel paylaşım olmuş 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben uzun zamandır ilgilenemiyorum bi geri dönüş yapıyım dedim :)
      ben aşkları anlattıkları duyguyu çok seviyorum bide fantastik diziyse ne olsa izlerim oluyo
      beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. Kore dizisi izlemedim bu ara tavsiyesini çok alıyorum
    https://aski-seker.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım izledikten sonrada benimle paylaşırsan sevinirim :)

      Sil
  5. ayy aradığım blog, çok memnun oldum, sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Ben geldim : D blogun çok güzelmiş . Bu başrol kız biraz küçük kalmış ama, son zamanlarda da yaş sınırı iyicene düşmeye başladı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinn :) Koreli olunca yaşları normaldende küçük duruyo alıştık artık :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...