25 Haz 2015

Playful Kiss konusu


Ad: Playful Kiss / Naughty Kiss 
Tür: Romantik, komedi 
Bölüm sayısı: 20



Oyuncular 
 Kim Hyun Joong - Baek Seung Jo 
Jung So Min - Oh Ha Ni 
Lee Tae Sung - Bong Joon Gu 
Lee Si Young - Yoon He Ra 
Jung Hye Young - Hwang Geum Hee 
Oh Kyung Soo - Baek Soo Chang 
Choi Won Hong - Baek Eun Jo 
Kang Nam Gil - Oh Ki Dong 
Hong Yoon Hwa - Jung Joo Ri 
Yoon Seung Ah - Go Min Ah 


Arkadaşımın fazla israrlarıı sonucu başladığım bi diziydi ama daha sonrasında çok eğlenceli ve sıcak buldum izledikçe böyle seven kız yoktur dedim hani böylesi türkyede olsa kıza demediğimiz kalmaz öyle bi yapışıklık oğlansa tam tersi bi kalas :) 


Bakmayın siz böyle dediğime izlemenizi tavsiye ederim sadece uyarı baek seung jo o kadar tatlıkı her ne kadar dizi sonuna kadar haraketleriyle beni çileden çıkarsada hiç sıkılmadım :) yinede her defasında dedim birbirini bu kadar iyi tanıyan insan nasıl soğuk durabilir kızın zaafını ve aslında ne kadar zeki olduğunu bilmesi gizliden koruması ne olursa olsun yanında olup onu sevmesi çok güzeldi oh ha ni ise oppa oppa diye ortalıkta dolaşacak o kadar sevimli ve temiz kalpliki bayılacaksınız 



Genel Konusu
Oh Ha Ni, mükemmelliyetçi Baek Seung Jo'ya aşık olan beceriksiz bir öğrencidir.   Bununla birlikte, Seung Jo ona karşı kayıtsızdır ve aşkını ret eder.  Ha Ni'nin evi çökünce, o ve babası, eski bir arkadaşının evine taşınır.  Babasının arkadaşının oğlu Seung Jo'dan başkası değildir ve  Ha Ni sevdiği erkeğin yanında olma fırsatını elde etmiştir.  Acaba Ha Ni, Seung Jo'nun  (yeppudaa'dan alıntıdır.)




İşte dizinin bana göre en komik anlarından birisiydi okulun en zekisine aşk mektubu yazarsanız ne olur kısmı izleyin ve görün hak vereceksiniz  :)












Ha Ni nin mükemmel tespitleri aynı yere baksalar dahi bunu bi aşk başlangıcı olarak kabul edip buna göre davranmaları






vee sabreden derviş muradına ermiş kısmımız inandığı şeyin arkasında hep durdu ne olursa olsun yılmadı ve ketum başrolümüzü açmaya başladığı anlar





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...