7 Haz 2017

Birth of Beauty Konusu


 Adı: Birth of Beauty 
Yönetmen: Lee Chang Min 
Senaryo:Yoon Young Mi 
Kanal: SBS 
Bölüm sayısı:20



OYUNCULAR  
Joo Sang Wook / Han Tae Hee 
Han Ye Seul / Sara / Sa Geum-Ran 
Jung Gyu Woon / Lee Gang-Joon 
Wang Ji Hye / Gyo Chae-Yeon



Bu diziyi çok soran oldu o yüzden yazmak istedim izlemiş ama pekte beğenmemiştim.



Dizinin asıl teması estetik olunca ben başrol kızı pek benimseyemedim yani hep sahteymiş gibi baktım dizi başlarda çok komikti sonlara doğru konu değişmeye ve birz daha ağırlaşmaya başladı bana göre dizi orta derecede komik olduğu için izlenir ama sürükleyici değildi yinede kararı size bırakıyorum kelebekcanlar ben ısınamadım umarım siz beğenirsiniz



KONUSU
 Sa Geum Ran şişman ve çirkin bir kadındır kocasının ailesi tarafından sürekli aşağılanır ve sevilmez bir gün kocasının onu aldattığını düşünüp peşine düşer araba kazası geçirir ve bir komployla öldü sayılır.





Bu sırada Han Tae-Hee' ile karşılaşır ve estetik ameliyat olmak ister. Han Tae-Hee piskolojik sorunlar yaşayab bir adamdır ve  Sa Geum Ran'ın başına geleni anlayınca ona yardım eder bambaşka bir insana dönüşen kızımız büyük bir intikam peşine düşer.






OYUNCULARIN İNSTAGRAM HESAPLARI
Joo Sang Wook (İnstagram hesabı) https://www.instagram.com/uks0718_/?hl=tr
Han Ye Seul (İnstagram hesabı) https://www.instagram.com/leslie_allwehaveisus/
Jung Gyu Woon (Twitter hesabı) https://twitter.com/gyun628

2 yorum:

  1. Ben izlemiştim bu diziyi. Başroldeki kadını bende pek beğenmemiştim ve konu da bana çok ilginç gelmemişti. Yine de orta halli bi diziydi diyebilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı düşüncelere sahibiz çok beğenen olmuş ama bana pek hitap etmedi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...