20 Oca 2017

High Society Konusu



Yönetmen: Choi Hyeong-Hun 
Senarist: Ha Myung-Hee 
Tür: Romantik 
Bölüm Sayısı: 16 
Yapım Yılı: Haziran 2015 


OYUNCULAR
Sung Joon - Choi Joon Ki
UEE - Jang Yoon Ha
Lim Ji Yeon - Lee Ji Yi
Park Hyung Sik - Yoo Chang Soo


Zengin kız fakir oğlan durumuna kore dizilerinde rastlamamıştım görür görmez ilgimi çekti ve izlerken farklı duygulara sürükledi beni ne olursa olsun sevginin ve iyi niyetin kazandığını hep savunmuşumdur kendimce bu dizi tamda öyleydi. 



Yüksek sosyete adında türk versiyonu başlamış normalde kore dizilerinin türk versiyonlarını pek sevmiyorum uzattıkları için konu dışına fazla çıkılıyo ama bu dizi 16 bölüm az gelmişti baş rollerin arasındaki ilişki tam yansıtılamamıştı daha ilgi çekici olabilir diye düşünüyorum izleyen varsa fikrini duymak isterim bana göre olur benden onayı aldı :)


KONUSU

Dizi,varlıklı bir aileden gelen genç bir kızın kendi hayatının dışına çıkarak 
gerçek aşkı ve arkadaşlıkları aramasını anlatıyor.





HİGH SOCİETY OYUNCULARI İNSTAGRAM HESAPLARI




2 yorum:

  1. Eline sağlık güzel bir dizi tanıtımı olmuş :) Her ne kadar dizinin türkçe versiyonunu beğenmemiş olsam da kore olanı çok keyifliydi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım aynı düşüncedeyiz galiba türkce versiyonu benimde hiç hoşuma gitmedi nedense :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...