29 Eyl 2016

Bad Guys Konusu


Adı: Bad Guys
Yayıncı: OCN 
Tür: Suç, Aksiyon 
Bölüm Sayısı: 11 
Yapım Yılı: 2014 







OYUNCULAR
Kim Sang Joong as Oh Goo Tak
Park Hae Jin as Lee Jung Moon
Jo Dong Hyuk as Jung Tae Soo
Ma Dong Suk as Park Woong Chul
Kang Ye Won as Yoo Mi Young
























Seri katil park hee jin'i izledikten sonra etkisinden çıkamadım normalde bu kadar sert konuları sevmem ama roller ve konu tam anlamıyla uymuştu sonunu görmek için çok kısa bir sürede bitirdim ve beklediğime değdi son sahneler özellikle efsaneydi benim gibi aksiyon ve gerilim severseniz izlemenizi tavsiye ederim 




KONUSU 
Kızını kaybettikten sonra görevinde aşırı şiddet uygulayan dedektif polis memuru tekrar işe çağırılır ve suçlulardan oluşan bir grupla çalışması istenilir dedektif çalışmak için kabadayı olan Park Woong Cheol(Ma Dong Seok), sıradışı zekaya sahip en genç seri katil Lee Jung Moon(Park Hae Jin) ve kiralık katil Jung Tae Soo(Jo Dong Hyeok) vardır. birlikte çalışırken kendi hatalarını ve sorunlarını çözecek birlikte haraket edeceklerdir.

2 yorum:

  1. Allahım en sevdiğim oyunculardan birisi Park Hae Jin daha önce 2 dizisini izledim ve oyunculuğunu beğeniyorum buna da bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burda gerçekten çok farklı sırf onun için izledim diyebilirim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...