1 Nis 2016

Nashi argan yağı deneyimim
























Saçlar her kadın gibi benimde fazlasıyla ilgi alanım ama her duyduğumu uygulayım herşeyi saçıma yüzüme sürüyüm düşüncesi beni hep itmiştir ve kesinlikle önermiyorum herkesin saç ve cilt yapısı farklı düzelteyim derken dahada zarar vermek mümkün ve ben bundan çok korktum. 


Saçlarım dökülmeye ve sönmeye başlamıştı bende yeni bi arayışa girdim ve argan yağının saçtaki etkisini duymaya başladım tabi yine kafamda deli sorular hangi marka alsam nasıl kullansam iyi olurmu :) uzun bi araştırma ve denemelerimden sonra kesinlikle memnun kaldığım bi ürün oldu ben arkadaşımın tavsiyesi üzerine Nashi marka yağı internet üzerinden getirttim ve kullanmaya başladım

İlk deneyimden sonra arkadaşlarımla buluştum ve herkesin soyledığı çok güzel kokuyo ne sürdün parfumun ne oldu ürünün çok güzel ve doğal bir kokusu var. 1 gün boyunca saçıkda kaldı yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve şişenin yarısındayım önce fiyatı konusunda tereddütüm oldu ama o kadar uzun kullanıyorsunuz ki gözünüz pek bişey görmüyo











Nashi Argan Yağı kullanımı

Banyodan sonra nemli saçlarıma avcumun içine az bir miktar alarak uçlarına uyguluyorum 
( Benim saçım çok yağlı olduğu için diplere uygulamıyorum 
ama saç tipinize göre 
uyguluya bilirsiniz )
 saç uçlarıma sürdükten sonra 
tarak yardımıyla 
saçıma daha iyi dağılmasına 
yardımcı oluyorum 
10-15 dk bekledikten sonra kurutuyo veya şekillendireceksem şekillendiriyorum
 gözle görülür olarak kırıklarım daha az ve saçım oldukça sağlıklı 
benim favorilerim arasına girmeyi kesinlikle başardı








Ben indirimleri takip ederek http://sachane.com/ sitesinden almıştım genel olarak bu siteden alıyorum bakabilir yada size uygun olan biçimde temin edebilirsiniz umarım sizde beğenirsiniz deneyimlerinizi benimle mutlaka paylaşın :)

13 yorum:

  1. Saçlarla ilgili benim de sıkıntım var. Eczaneden kapsül karışımı aldım ama uygulamak zor. Bu daha pratik gibi. Denemek lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben faydasını gördüm daha sağlıklı ve yumuşak oldu boya fln derken saçlar fazlasıyla yıpranıyor

      Sil
  2. Bende çok boyadım bi aralar gerçekten çok yıpratıyor. Yada şekillendiricilerden oluyor bilmiyorum :) Ben de denemeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her ikiside çok zarar veriyo zaten ben çok faydasını gördüm :)

      Sil
  3. Ben kesinlikle bayılıyorum bu ürüne!
    Sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Artan yağı çok faydalı gerçekten. Saç bakımı biz bayanlar için çok önemli

    YanıtlaSil
  5. Ben kirpikler için kullanmıştım bir ara ve faydasını görmeyince yağı kara listeye almıştım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kirpik olarak hiç denemedim sadece saçlara uyguluyorum eğer kaldıysa saçlarında denemeni öneririm :)

      Sil
  6. Merhaba:) Blogger'da yeniyim seni takip ettim yardım için sende takip edersen sevinirim : ADRESİM: http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Deniz Kuaför Malzemeleri  Çok iyi bir yazı kuaförlere uygun malzemeler bu site üzerinde mevcut yeni çıkan markalar bilindik ürünler uygun fiyata satılmakta

    YanıtlaSil
  8. Morfose Saç Serumu  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
    gündemde olan kozmetik ürünleri ve kuaförler için en uygun malzemeler bu site üzerinde uygun fiyatlarla mevcuttur...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...