1 Eyl 2015

Sizede oluyor mu ?



Sizede oluyor mu bilmiyorum ama bazen küçük bir olay bile tüm acılarınızı aynı anda kanatabiliyo ama bakıyosun herkes gitmiş yalnız sen varsın canını acıtanlar unutmuş sen hala elin kesilse kalbindeki kırıklara ağlıyosun işte o zamanlar
dahada sessizleşiyorum güvenemiyorum sadece kendim diyorum başkası olmadan devam etmeliyim arkadaş tanıdık sevgi bu kelimeler benden uzak olmalı diyorum ne kadar az kişi olursa o kadar mutlu olurum ama bi zaman sonra buda yoruyor işte tamda öyle bi zamandayım ne kimseyi istiyorum yanımda nede artık kimsesiz tek başıma olmak sizce bu insanı daha ne kadar yorar hangi karar mutlu eder...?


Bırak.
Ne olacaksa oluyor zaten.
Engel olamıyorsun,
Tahmin edemiyorsun.
Seçim yapamıyorsun.
Herkesin haklı sebepleri oluyor, herşeyin sonunda.
Çünkü ile başlayan cümleler kuruyorlar sana.
Alışıyorsun…
Hatta aldırmıyorsun. 
Sen beni unutabildin mi, bilmiyorum.   

 Ben seni aramıyorsam, korktuğumdan.
Biraz alıştığımdan,
Biraz aldırmadığımdan,
Biraz aldatılmışlığımdan.
En çok farkında olduğumdan..
Aslında ben seni aramıyorsam canım,
Üzerine toz kondurmazken, çamura saplandığını görmeye tahammülüm olmadığından..
Ben seni bıraktıysam,
Sana tutundukça ellerimi parçaladığından,
İnceldiğinden,
Kopacak olduğundan..
Ben seni bıraktıysam,
Senin tellere takılan uçurtmalar gibi yırtıldığından.
Bir daha seni göklere yükseltemeyecek olduğumdan.
Ben seni bıraktıysam,
Acıma merhem değil, tuz olduğundan.
Aradığım parçalarım olamadığından değil, var olan parçalarımı da kaybediyor olduğundan.
Ben seni bıraktıysam,
Senin satın alınmaya meyilli, benim seni satmaya gönüllü olmadığımdan..
Bir de artık,
Namertçe kaçtığından kavgalardan..
Yatağındaki dağıklığın, yüzüne yansıdığından.
Bir otel odası gibi ucuzlaştırdığından sevişmeleri.
Ellerin bir başka tene dokundukça sihrini kaybettiğinden..
Artık gecelerimi asilleştiremediğinden.
Korkularımı yenemediğinden..
Papatyalara “seviyor” dedirttiremediğinden..
Ben seni bıraktımsa,  
Senin yüzünden.  
                          Nursen Yıldırım

3 yorum:

  1. hoşgeldinn bende bakıyorum canım :)

    YanıtlaSil
  2. aynen oyle oluyo canım çok güzel yazmışsın hayat zorluyo sen savaşamıyosun..
    Şarkıya bayıldım ayrıca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler hayat zor ama bizde güçlü insanlarız öylede kalalım..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...