25 Haz 2015

LOVE RAİN KONUSU




Love rain.. çok önce izlediğim bi dizi sadece  jang geun suk için başlamıştım konu itibariyle geçmiş ve gelecek anlatılan bi dizi olduğu için nerdeyse ilk 4 bölümü hiç izlemedim bana göre dizinin en sıkıcı kısımlarıydı sonralarda ise çok güzel bi hal aldı izlemesemizde hiç bişey kaybetmezsiniz zaten ilerledikçe hatırlamalar oluyo ve zaten konuyu anlıyosunuz ikisinin uyumu ve aşkları sizi çok etkileyecek ben yaşlıların aşkını izlemeyi çok sevmem ama  jang geun suk için değer dedim ve çok sardırarak izlediğim doğrudur çok uçları yaşatan bi dizi önce çook sıkıcı sonra çook güzel yinede izlemenizi tavsiye ederimm 


GENEL KONUSU

Love Rain melodram kurgulu, 1970'lerden günümüze iki farklı aşkı işleyen drama. JGS ve Yoona 70'li yıllarda birbirine aşık iki üniversite öğrencisi. Ne yazık ki ikisi sonsuza dek mutlu olamayacaktır. zaman hızla ileri sarılır ve günümüzde, Seo In Ha'nın oğlu ( jgs aynı zamanda hem babayı hem oğulu canlandıracaktır) ve yoon hee'nin kızı ( yoona hem anneyi hem kızı oynayacaktır) karşılaşırlar ve aşık olurlar.

yönetmen iki dönem arasındaki aşk anlayışının ne kadar değiştiğini gözler önüne sermek istediğini söylemiş. Jgs günümüzde canlandıracağı karakterde bir fotoğrafçıyı canlandırırken, serbest bir yaşam tarzını benimsemekte. 70'li yıllarda canlandırdığı karakterde ise sanat eğitimi alan bir öğrenci olarak karşımıza çıkmaktadır. 


1 yorum:

  1. Dizi gayet güzel asıl ilk 4 bölüm güzel,diziyi resmen yerin dibine sokmuşsunuz,izleyecekler de kötü bir dizi zannedecek yorumunuz yüzünden

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...