26 Haz 2015

I'm Sorry I Love You Konusu


Bu diziyi  izleyecekseniz eğer mendilleri hazırlamanız gerekir.. ilk izlediğim kore dizisiydi ve nerdeyse en fazla etkilendiğim dizilerden  kesinlikle tavsiye ederimm :)


oğlanın yalnızlığı, hayata ve annesine olan kırgınlığı,öfkesi.. kimsesizliği.. 
hep kaybedenlerden olması herşeye rağmen yine de sevebilmesi..  
kızın seveceği adamın dahi kendi iradesinde olmaması.. 
hayatı hep başkalarının izin verdiği kadar yaşaması,, 
sevdiği adama uzaktan bakması ve sonunda da kaybetmesi kaybetmek kötü sözlük.. ölüm ile kaybetmek çok kötü. doya doya sevememiş olmak. sevgini verememek. hatıralar biriktirmeden yok olmak.. anıların sadece hafızanda hayal olarak kalması çok kötü..

Duyduğuma göre dünyada en acınacak insanlae hiç hatıraları olmayanlarmış eğer çok güzel bir hatıram olsaydı sanırım hayatım boyunca o hatıraya minnet duyar, mutlu olurdum..


Yarın yine geleceğim. Ertesi gün de geleceğim ve ondan sonraki gün de. Sana bakmaktan usanıncaya kadar geleceğim, bayım. Senden tiksininceye kadar geri geleceğim. Onun için benden gitmemi isteme, bayım. Asıl bunu yapamam işte. Yune’nin emirleriyle gelmek… Senin emirlerinle gitmek… Dilediğiniz gibi itip kakacağınız biri değilim ben. Benimde istediğim şeyler var… Sahip olmak istediğim şeyler… Yapmak istediğim şeyler… Ne kadar çok denesem de inkar edemeyeceğim şeyler var. Ben de sizin gibi duyguları olan bir insanım. Bunu bilmiyordunuz, değil mi? Benimde sizin gibi bir insan olabileceğimi!...Seni seviyorum. Seni seviyorum…Seviyorum. Seni seviyorum! Seni seviyorum, bayım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...